هتل چهار ستاره ملل

هتل ملل خانه شما در قم

هتل چهارستاره "ملل" با توکل و استعانت به خدای مهربان، و با هدف خدمت رسانی به هم میهنان عزیز، ساخته شده و با به روز ترین استاندارد ها و متدهای معماری بین المللی و با برخورداری از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات، نیروهای زبده و آموزش دیده پا به عرصه صنعت هتلداری شهرقم گذاشته است.

با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اصلی برای سفر، اقامت در مکانی است که اصلی ترین شاخص آن تامین آسایش افراد در طول سفر می باشد، هتل چهار ستاره "ملل" با احترام به حقوق مهمانان، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان اورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر همه عزیزان وزائرین کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) را در طول مدت اقامتشان در شهر قم جلب نماید.

در طبقات مختلف هتل نیز تنوع بسیاری در طراحی اتاق ها وجود داشته و همین امر، انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های دو نفره، سه نفره، سوئیت های معمولی و رویال در مدت اقامت عزیزان خاطره وصف نشدنی راخلق می نماید.

بخش هایی از قبیل تاکسی سرویس، آژانس خدمات مسافران، سالن همایش و سمینار و جلسات، تالار، کلوپ های ورزشی(استخر، سونای خشک و بخار)، رستوران، کافی شاپ لابی با تنوع بسیار آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشد.

وجود سالن همایش با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود.

مدیریت و پرسنل هتل چهارستاره "ملل" میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهد بود.

با ما در ارتباط باشید