هتل بین المللی قم

هتل بین المللی قم خانه شما در قم

هتل بین المللی قم مفتخر است به عنوان اولین هتل چهار ستاره گرید T در استان قم که در مجاورت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) بنا گردیده است. دارا بودن گواهینامه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد های Iso22000:2005/ Haccp /Iso 9001:2000 ، خود گواه این مدعاست که مدیریت و پرسنل هتل تلاش دارند کلیه سرویس ها و خدمات قابل ارائه را در بالاترین و بهترین کیفیت ممکن مطابق استاندارد های روز دنیا به میهمانان ارجمند هتل عرضه نمایند. همچنین حضور در گروه هتلهای آریا برگ زرینی است که بتوان به طور شایسته در خدمت زائران و میهمانان محترم انجام وظیفه نمود.

این هتل با فاصله بسیار نزدیک و کمتر از 100 متر از حرم مطهر و در مرکز شهر و مشرف به رودخانه قم واقع شده است و مجهز به 80 اتاق یک تخته- دو تخته- کانکت روم و امپریال روم می باشد

رستوران هتل بین المللی قم در طبقه همکف با گنجایش بالغ بر 350 نفر با دکور و چیدمانی زیبا درکنار آب نما دارای محیطی مفرح و آرام برای صرف ناهار و شام پذیرای میهمانان و زائرین گرامی است و انواع غذاهای ایرانی وفرنگی را با کیفیتی بسیار مطلوب در ساعات اعلام شده سرو می نماید. همچنین صبحانه خوری با انواع غذاهاي سرد و گرم و متنوع به صورت بوفه همه روزه صبح ها آماده سرویس دهی است.

امکانات: هتل قم دارای 80 اطاق یک تخته، بصورت کانکت،سوئیت، آپارتمان سوئیت که همگی مجهز به مبلمان و سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ویدئو مرکزی، یخچال، حمام و امکان ارتباط تلفنی مستقیم با سراسر دنیا می باشد. رستوران هتل بین المللی قم در طبقه همکف با گنجایش بالغ بر 350 نفر با دکور و چیدمانی زیبا درکنار آب نما دارای محیطی مفرح و آرام برای صرف ناهار و شام پذیرای میهمانان و زائرین گرامی است و انواع غذاهای ایرانی وفرنگی را با کیفیتی بسیار مطلوب در ساعات اعلام شده سرو می نماید. همچنین صبحانه خوری با انواع غذاهاي سرد و گرم و متنوع به صورت بوفه همه روزه صبح ها آماده سرویس دهی است.

با ما در ارتباط باشید

انواع اتاقها در هتل بین المللی قم:

۴۲ اتاق دو نفره، ۶ اتاق یک نفره، سوئیت، ۲ آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه، ۸ اتاق مرتبط، ۶۰ تخت همراه، ۱۳ اتاق سه تخته، ۴ اتاق چهار تخته.

 

انواع رستوران:

رستوران ایرانی با ظرفیت ۳۰۰ نفر، رستوران فرنگی با ظرفیت ۸۰ نفر

روم سرویس

ساعت صرف صبحانه: ۷-۱۰

ساعت صرف ناهار: ۱۲-۱۸

ساعت صرف شام: ۱۸-۲۳:۳۰

تالار پذیرایی و سالن همایش به ظرفیت ۶۰ نفر

 

امکانات سالن همایش و تالار پذیرایی:

میکروفن باسیم، میکروفن بی سیم، میکروفن یقه ای، اکو، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، اسلاید پروژکتور، فیلمبرداری، ضبط صوت، اورهد، سیستم کنفرانس، سیستم ترجمه همزمان، دیتا پروژکتور.

 

امکانات هتل:

آسانسور، تهویه مطبوع، پارکینگ، اینترنت، کافی شاپ، سونا، صندوق امانات، خشکشویی، تعویض ارز، تاکسی سرویس، فروشگاه، آرایشگاه مردانه، فاکس، امکانات معلولین و ویلچر، ساعت بیداری، سشوار اتاق، ماهواره، ویدئو مرکزی، رزرواسیون، توالت فرنگی، حمام وان دار، تخت دبل، تلویزیون لابی، گشت شهری، نمازخانه، فضای مخصوص سیگار.