هتل آریا

هتل آریا خانه شما در قم

مدیریت هتل آریا جناب آقای اسلامی مفتخر است با 2 ستاره در جوار حرم مطهر حضرت معصومه واقع در صحن آستانه پذیرای زائرین خود باشد.

از شرایط منحصر بفرد هتل می توان نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای عرب گذرخان، هم جواری بقعه های متبرک آقای میرزای قمی و پیاده روی از هتل تا حرم در کمتر از 2 دقیقه را نام برد.

رستوران هتل آریا با امکانات برتر و ظرفیت بالغ بر 200 نفر با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرای میهمانان خود می باشد. هتل آریا دارای 60 اتاق از یک تخته تا سوئیت های 6 نفره می باشد. از امکانات اتاق های هتل می توان سیستم سانترال مرکزی برای تلفن و اینترنت پر سرعت ADSL، کولر گازی، هیتر گرم کننده برای بخاری، یخچال، تلویزیون، دستشویی ایرانی و فرنگی و... را نام برد.

از ظرافت های طراحی هتل سیستم اتفاع حریق، خشک شویی، روم سرویس 24 ساعته، آشپزخانه مرکزی جهت آشپزی شخصی، مینی بار و اتاق های مناسب جهت افراد سالمند و ویلچردار می باشد. هتل آریا جهت امنیت و آرامش تمامی مسافران محترم را تحت پوشش بیمه جهت خسارت های جانی و مالی قرار می دهد. لازم به ذکر است پرسنل هتل مسلط به زبان های انگلیسی و عربی می باشند.

با ما در ارتباط باشید